תכירו: הפלוס שלנו להלוואות ומימון

fabian-irsara-88597-unsplash

תוכנית מימון ולווי עסקי לעסקים קטנים-התכנית כוללת בנייה של תכנית עסקית מפורטת לחילוץ העסק מהמשבר בשילוב עם הלוואה בתנאים נוחים שתאפשר לעסק לפרוץ מהמשבר ולצאת לדרך חדשה.

תוכנית מימון ולווי למשבר כלכלי -התכנית כוללת התייעצות עם יועץ כלכלי שיבנה תכנית מפורטת להסדרת החובות הקיימים ומחזור ההלוואות להלוואה בפריסה רחבה ובתנאים מותאמים לצרכים של הלקוח.

תוכנית מימון ולווי למחותנים-תכנית ייחודית שמתחשבת בצרכים של המחותנים במגזר החרדי ומשתלבת בתוך כלל המכלול של הוצאות החתונה.

תוכנית מימון ולווי לרוכשים דירה– מימון לרכישת דירה או מגרש בתנאים גמישים. התכנית חוסכת את הבירוקרטיה.

תוכנית מימון קהילתית-תוכנית זו הינה ייחודית ופותחה לאור ניסיון רב בעבודה מול קהילות להרחבה לחץ כאן (מועבר לבלוג לידיעה המרחיבה)

תכנית מימון לקבוצות רכישה-התכנית בעלת מאפיינים דומים לתכנית הקהילתית ונחלה הצלחה רבה לחץ כאן (מועבר לבלוג להמלצה של קבוצת רכישה גבעת זאב)

מסלולי הלוואות והשקעות 

מסלול למשקיעים-אם יש לך כסף פנוי ששוכב בבנק ואתה לא מקבל עליו כלום זה הזמן להשקיע את הכסף במסלול נושא ריבית שנתית בשיעור משתנה של יותר מ-4%. הכסף זמין ועומד לרשותך בכל זמן שתרצה.

מסלול הלוואה לדיור-במסלול זה ניתן לקבל הלוואה לצורך רכישת דירה או הרחבת דירה בלי להסתבך בסבך הבירורקטי של הבנק תוך אפשרות למחזר משכנתאות והלוואת קיימות.

מסלול מהיר להלוואה עד  50,000 שקלים-במסלול זה ניתן לקבל הלוואה בסכום של עד 50,000 שקלים בתנאים מיוחדים ובתוך פרק זמן קצר במיוחד מרגע אישור ההלוואה ועד להעברת הסכום לחשבון הבנק.

קבלן? יזם נדל"ן? בעל נכס?
בוא לשמוע על המסלול החדש להלוואה מוגדלת בתנאים מועדפים

השאירו פרטים עכשיו ותזניקו את העסק שלכם קדימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מעוניין בהלוואה?

צור קשר עם המומחים