הסוף לגמ"חים: המהפכה הפיננסית לקהילות

IMG_3746 (1)

תכירו את "מסלול מימון קהילות", שחולל מהפך דרמטי בתחום הדיור בקרב הקהילות בציבור החרדי, תוך מציאת פתרונות יצירתיים למימון * כל הפרטים

יוני רובין, "שיא מימון ופיננסים"

הכוח של קהילה הוא כוח עצום. מחקרים מגלים כי קהילה תומכת משפיעה אפילו על משך החיים של בני אדם. מחקר שנעשה בארה"ב העלה כי אנשים שהתגוררו בקהילות תומכות חיו מספר שנים גבוה יותר מתושבים שחיו במסגרות אחרות.

אנחנו במגזר החרדי מכירים היטב את הכוח של הקהילה, ומודעים ליכולת של הביחד של חברי הקהילה להכפיל ולשלש את הכוח של כל אחד ואחד מבני הקהילה במגוון רחב של תחומים.

אחד התחומים בהם הקהילה היא כוח רב עוצמה, הוא התחום הפיננסי. בתחום זה השכילו הקהילות למקסם את כוחם מול ספקים וגורמים אחרים, בכדי להוזיל את העלויות במגוון שירותים ותחומים עבור בני הקהילה.

אנחנו ב'שיא מימון' מכירים את הכוח של הקהילה, ומתעלים את העוצמה הקהילתית כדי להביא פתרון בתחום ההלוואות. אם עד היום חברי הקהילה היו נדרשים להפריש כסף כל חודש בכדי להקים גמ"ח הלוואות לחברי הקהילה, היום הם יכולים להשתמש בכוח שלהם כקהילה בכדי להשיג הלוואות בתנאים נוחים ובסכומים גבוהים עבור כל חברי הקהילה.

איך זה עובד? נניח קהילה חסידית החליטה לרכוש מגרש לבניית מספר רב של יחידות דיור. לנוכח העובדה שמדובר ברכישה קבוצתית יש קושי לקבל הלוואה במסגרת בנקאית רגילה. בנוסף מול המערכת הבנקאית יש צורך בבירוקרטיה מסובכת שבמסגרתה על כל לווה ולווה להציג את יכולת ההחזר החודשית שלו מה שמעמיד בסכנה את הפרויקט כולו.

המומחים של 'שיא מימון' שמכירים את מבנה הקהילה החרדית, ומודעים לערבות ההדדית של החברים, השכילו לבנות מסלול מימון ייחודי של הלוואה קהילתית המאפשר לקבל סכומי מימון גבוהים מאוד.  לדוגמה מומחי 'שיא מימון' הצליחו להשיג הלוואה בסכום של 24 מיליון שקל עבור פרויקט בניה באחת הקהילות החסידיות המוכרות.

מסלול קהילות נוסה בהצלחה במספר קהילות חסידיות וקהילות אחרות. אם גם אתה אחראי או גבאי של קהילה ורוצה לשמוע עוד על מסלול 'קהילות' אם אתה חבר קהילה שרוצה שמומחי 'שיא מימון' יציגו להנהלת הקהילה את המסלול שלנו צור קשר לפגישת ייעוץ חינם.

קבלן? יזם נדל"ן? בעל נכס?
בוא לשמוע על המסלול החדש להלוואה מוגדלת בתנאים מועדפים

השאירו פרטים עכשיו ותזניקו את העסק שלכם קדימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מעוניין בהלוואה?

צור קשר עם המומחים